eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Rezerwacja
Umów się na wizytę w jednostce.
Zapytanie ofertowe pod nazwą "Wykonanie robót remontowych nawierzchni drogi gruntowej Górki - Płastkowo"
- Polska-Warszawa: Obuwie ochronne
2020/S 128-314501
Dostawy
Sekcja I: Podmiot zamawiający
Adres pocztowy: Marcina Kasprzaka 25
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL POLSKA
Kod pocztowy: 01-224
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Paweł Puchalski
E-mail: publiczne@pgnig.pl
Adresy internetowe:
Główny adres: www.przetargi.pgnig.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa obuwia ochronnego dla pracowników PGNiG S.A. w latach 2021–2022
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa obuwia ochronnego oraz wodoodpornego.
Obuwie ochronne letnie – trzewiki klasy S3
Obuwie ochronne letnie – trzewiki klasy S3.
Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia nie mniej niż 70 % ilości asortymentu zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu cenowym. W ramach wartości pozostałych 30 % ilości asortymentu wskazanego w formularzu cenowym, Zamawiającemu przysługuje prawo składania zamówień zgodnie z jego zapotrzebowaniem, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj. Zamawiający może zmieniać ilości asortymentu podane w formularzu cenowym według swojego uznania jednakże wynagrodzenie nie może przekroczyć wskazanego w § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (prawo opcji).
Odnośnie do terminu określonego w pkt II.2.7 ogłoszenia – Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień począwszy od dnia podpisania umowy, z zachowaniem terminów dostaw określonych w § 2 ust. 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym realizacja pierwszych dostaw nastąpi po 1.1.2021 zgodnie z zapisem § 2 ust. 10 projektu umowy (zgodnie z pkt 5 SIWZ).
Obuwie ochronne ocieplane – trzewiki klasy S3
Obuwie ochronne ocieplane – trzewiki klasy S3.
Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia nie mniej niż 70 % ilości asortymentu zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu cenowym. W ramach wartości pozostałych 30 % ilości asortymentu wskazanego w formularzu cenowym, Zamawiającemu przysługuje prawo składania zamówień zgodnie z jego zapotrzebowaniem, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj. Zamawiający może zmieniać ilości asortymentu podane w formularzu cenowym według swojego uznania jednakże wynagrodzenie nie może przekroczyć wskazanego w § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (prawo opcji).
Odnośnie do terminu określonego w pkt II.2.7 ogłoszenia – Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień począwszy od dnia podpisania umowy, z zachowaniem terminów dostaw określonych w § 2 ust. 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym realizacja pierwszych dostaw nastąpi po 1.1.2021 zgodnie z zapisem § 2 ust. 10 projektu umowy (zgodnie z pkt 5 SIWZ).
Obuwie ochronne letnie – półbuty klasy S3
Obuwie ochronne letnie – półbuty klasy S3.
Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia nie mniej niż 70 % ilości asortymentu zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu cenowym. W ramach wartości pozostałych 30 % ilości asortymentu wskazanego w formularzu cenowym, Zamawiającemu przysługuje prawo składania zamówień zgodnie z jego zapotrzebowaniem, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj. Zamawiający może zmieniać ilości asortymentu podane w formularzu cenowym według swojego uznania jednakże wynagrodzenie nie może przekroczyć wskazanego w § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (prawo opcji).
Odnośnie do terminu określonego w pkt II.2.7 ogłoszenia – Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień począwszy od dnia podpisania umowy, z zachowaniem terminów dostaw określonych w § 2 ust. 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym realizacja pierwszych dostaw nastąpi po 1.1.2021 zgodnie z zapisem § 2 ust. 10 projektu umowy (zgodnie z pkt 5 SIWZ).
Obuwie wielosezonowe – trzewiki klasy S3
Obuwie wielosezonowe – trzewiki klasy S3.
Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia nie mniej niż 70 % ilości asortymentu zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu cenowym. W ramach wartości pozostałych 30 % ilości asortymentu wskazanego w formularzu cenowym, Zamawiającemu przysługuje prawo składania zamówień zgodnie z jego zapotrzebowaniem, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj. Zamawiający może zmieniać ilości asortymentu podane w formularzu cenowym według swojego uznania jednakże wynagrodzenie nie może przekroczyć wskazanego w § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (prawo opcji).
Odnośnie do terminu określonego w pkt II.2.7 ogłoszenia – Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień począwszy od dnia podpisania umowy, z zachowaniem terminów dostaw określonych w § 2 ust. 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym realizacja pierwszych dostaw nastąpi po 1.1.2021 zgodnie z zapisem § 2 ust. 10 projektu umowy (zgodnie z pkt 5 SIWZ).
Obuwie ochronne – saperki klasy S3
Obuwie ochronne – saperki klasy S3
Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia nie mniej niż 70 % ilości asortymentu zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu cenowym. W ramach wartości pozostałych 30 % ilości asortymentu wskazanego w formularzu cenowym, Zamawiającemu przysługuje prawo składania zamówień zgodnie z jego zapotrzebowaniem, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj. Zamawiający może zmieniać ilości asortymentu podane w formularzu cenowym według swojego uznania jednakże wynagrodzenie nie może przekroczyć wskazanego w § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (prawo opcji).
Odnośnie do terminu określonego w pkt II.2.7 ogłoszenia – Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień począwszy od dnia podpisania umowy, z zachowaniem terminów dostaw określonych w § 2 ust. 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym realizacja pierwszych dostaw nastąpi po 1.1.2021 zgodnie z zapisem § 2 ust. 10 projektu umowy (zgodnie z pkt 5 SIWZ).
Obuwie wodoodporne
Obuwie wodoodporne.
Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia nie mniej niż 70 % ilości asortymentu zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu cenowym. W ramach wartości pozostałych 30 % ilości asortymentu wskazanego w formularzu cenowym, Zamawiającemu przysługuje prawo składania zamówień zgodnie z jego zapotrzebowaniem, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj. Zamawiający może zmieniać ilości asortymentu podane w formularzu cenowym według swojego uznania jednakże wynagrodzenie nie może przekroczyć wskazanego w § 6 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (prawo opcji).
Odnośnie do terminu określonego w pkt II.2.7 ogłoszenia – Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień począwszy od dnia podpisania umowy, z zachowaniem terminów dostaw określonych w § 2 ust. 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym realizacja pierwszych dostaw nastąpi po 1.1.2021 zgodnie z zapisem § 2 ust. 10 projektu umowy (zgodnie z pkt 5 SIWZ).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
— wykaz wykonanych dostaw, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 6.1.2.3 SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane w odniesieniu do każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę – sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,
— dowody, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym:
a) referencje bądź inne dokumenty wydane przez odbiorcę dostaw wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 8.8.1 SIWZ, w przypadku dostaw o charakterze okresowym lub ciągłym, które na dzień upływu terminu składania ofert są nadal wykonywane referencje powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o których mowa w pkt 8.8.2 lit. a SIWZ.
Uwaga:
Zamawiający nie uzna, jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę o łącznej wartości wskazanej w poniższej tabeli, odpowiednio do części zamówienia:
— część 1 – co najmniej 100 000 PLN netto – wymagany przez Zamawiającego zakres asortymentu – obuwie ochronne klasy S3,
— część 2 – co najmniej 100 000 PLN netto – wymagany przez Zamawiającego zakres asortymentu – obuwie ochronne klasy S3,
— część 3 – co najmniej 50 000 PLN netto – wymagany przez Zamawiającego zakres asortymentu – obuwie ochronne klasy S3,
— część 4 – co najmniej 50 000 PLN netto – wymagany przez Zamawiającego zakres asortymentu – obuwie ochronne klasy S3,
— część 5 – co najmniej 20 000 PLN netto – wymagany przez Zamawiającego zakres asortymentu – obuwie ochronne klasy S3,
— część 6 – co najmniej 30 000 PLN netto – wymagany przez Zamawiającego zakres asortymentu – obuwie wodoodporne.
O zawarcie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), dalej: „ustawa Pzp”:
1. nie podlegają wykluczeniu:
a) na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (z wyłączeniem pkt 13 lit. d),
b) na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Pzp;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym ogłoszeniu i SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający na podstawie art. 138c ust. 1 pkt 3 ustawy odstąpił od obowiązku żądania wadium w niniejszym postępowaniu.
Warunki finansowania i płatności określone zostały przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ – projekt umowy.
1. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są przedstawić dokument ustanawiający pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć odrębny JEDZ zawierający informacje wymagane w częściach II–IV dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Warunki realizacji umowy określone zostały przez Zamawiającego w załącznikach nr 5 do SIWZ – projekt umowy.
Sekcja IV: Procedura
ul. Marcina Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa, POLSKA, w budynku C6, sala nr 30.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Pod terminem związania ofertą 2 miesiące należy rozumieć 60 dni.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert składa (za pośrednictwem moduł elektronicznej komunikacji z dostawcami PGNiG S.A.) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ.
4. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty – wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, odpowiednich oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w par. 5 pkt 1–9 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wskazanych w SIWZ.
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni dokumentów określonych w SIWZ potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań zawartych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Na ofertę składają się dokumenty wymienione w pkt 12.6 SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia „próbek” wraz z ofertą, dla każdego asortymentu (po jednej parze butów) w danej części.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. Odwołanie wnosi się pisemnie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z zachowaniem terminów i innych wymogów formalnych określonych szczegółowo w dziale VI ustawy Pzp.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Justyna Woźniak | 11-08-2020 15:26:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Justyna Woźniak | 11-08-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Justyna Woźniak | 15-06-2021 13:03:41 |